Lyme zapper of freq generator

• René

Met de Lyme zapper kun je Borrelia bestrijden.

Met de Gammagen (frequentiegenerator) van DrClark.com gaat het beter.

Zelf heb ik in 19 maanden alle Borrelia weggekregen.De Gammagen kost € 459,-

Werkt op kleine batterijtjes!

Te draaien frequenties: 378 tot 382 kHz en 387500 Hz

Hoe werkt dat? De spirocheten gaan zo hard rondtollen tot de breken en dus dood zijn!

Borrelia diagnose is gedaan door een Bicomtherapeut en ook door een Vegatest therapeut.

Als ik er mij er mee kan genezen kunt U het ook!

René

• kees

Hallo Rene,

Kun je mij svp contacten via klok001@yahoo.com

Ik heb een zapper besteld en hoor graag jouw ervaringen: hoe vaak te gebruiken etc. Heb je ook antibiotica gebruikt? Kruiden?

Heb je ook bloedtests gedaan om te kijken of de borrelia weg is?

Vr groet

Kees

• René

beste Kees:

Voor de Borrelia heb ik hoofdzakelijk de Gammagen Freq generator gebruikt,meest tweemaal daags.De Zapper gebruikt ik meest om parasieten te zappen.

Een bloedtest heb ik na de mislukte Elisatest niet meer gedaan,ik ga om de zoveel tijd naar de BICOM therapeut en ook VEGATEST om te kijken of Bb nog steeds weg is.

En na anderhalf jaar ben ik nog steeds Borrelia-vrij.

Kruiden heb ik ook gebruikt ,zoals Mariadistel voor de lever etc.

Bij Lyme is het dieet van Dr. Burrascano noodzakelijk.

Het gaat om het vermijden van de polysacchariden.

Ik zou ook de vitaminelijst van Dr Burrascano gebruiken, zolas Magnesium( zeer belangrijk!) Omega 3 visolie en coenzyme q10.

Dat is allemaal op internet te vinden.

• zefanja

Hallo René,

Mag ik vragen in hoe erg de ernst van jouw situatie was?

Ik zou dit produkt wel willen gaan proberen, want ik kan helaas niet tegen antibiotica en andere middelen die ik geprobeerd heb tegen Lyme.

Ben nu bezig met bioresonantie, maar de behandelend therapeut is erg voorzichtig met behandelen en de bacterie woekert naar mijn gevoel gewoon rustig verder, de klachten worden erger en erger.

Vriendelijke groet,

Zefanja

• René

Beste Zefanja:

Negen maanden nadat ik gestoken was ontdekte ik dat ik Lyme had.

Ik kon amper nog het ene been voor het andere zetten.

Na de nodige antibiotica meette de Vegatest therapeut “volle bak” voor Borrelia

Terwijl de Elisatest niks aangaf.

Gelukkig vondt ik op internet het boek van Bryan Rosner.

Toen ben ik begonnen net de Biowve 77 freqgen en later de Gammagen van DrClark.com

Ook de zout/vitC methode heb ik gelijktijdig gedaan.

Het heeft mij 19 mnd gekost om alle Borrelia weg te krijgen.

MVG, René

• Mieke de Bloois

Hallo Rene,

Ik ben op zoek naar de Gammagen, het liefst tweedehands (vanwege het geld). Weet jij iemand die hem evt. verkoopt ?

Vriendelijke groeten,

Mieke

• pipo

Hallo Mieke:

Ik weet niemand die er een te koop heeft.De goedkoopste aanbieding was in de VS, dat heb ik al eerder hier gemeld.

Als je bedenkt dat je de Gammagen behalve voor Lyme ook voor andere kwalijke bacterien kunt gebruiken ,dan valt de prijs nogal mee.

Je kunt hem ook bij griep gebruiken, op de frequentielijst van Hulda Clark staat ook de frequenties voor Influenza A en B.

De frequenties zijn: 313.35 tot 323.9.

Zonodig kun je de seewp nog wat vergroten door lager te beginnen en wat hoger te eindigen.

Een volledige lijst zit achterin het Boek van Hulda Clark “ Handboek Zelfgenezing” .

Ook op Dr Cark.net kun je de frequntielijst vinden.

En ik heb hem in PDF file beschikbaar.

MVG, René

• Essie

Hallo mensen

Ook ik heb lyme en word behandeld met bioresonantie in combinatie met kleurentherapie.

Ik ben nu een week of 4 bezig en voel al wel verschil. Hoe lang ik Lyme heb is mij niet duidelijk maar ‘k weet wel dat ik ’t al lang heb, zeker 3 jaar. Maar als ik van de lyme af ben zal ik weten hoe lang ik er al mee loop aangezien bepaalde klachten die ik al jaren (en dan heb ik 't over 22 jaar) heb.

Volgens mijn therapeut (en ook ex-lymers die bij deze meneer hebben gelopen) zal ik ongeveer 3 maanden erover doen om van deze vreselijke ziekte af te komen.

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik 't wel.

Gr. Essie

• pipo

Hallo Essie:

Als je bezig bent om Lyme te bestrijden wil je natuurlijk weten of je vorderingen maakt.

Hoe kun je dat doen?

Ik ging om de drie maanden naar een Vegatest therapeut in Nijmegen ( CVG Driehuizerweg 309).

Toen ik voor de eerste keer getest werd was de bacterieele belasting “21”.Dat was volle bak.

En elke driemaanden werd de belasting lager.

Zodoende wist ik dat ik goed bezig was.Toch wel belangrijk om te weten.

Ik wens je veel succes!

René

• Jelle

Hoi Rene,

Ik heb een Varigamma frequentiegenerator gekocht om de borrelia en bartonella te lijf te gaan, maar ik heb wat vragen over de werking van het apparaat en hoe jij het hebt ingesteld toen je aan het zappen bent geweest.

Mag ik je wat vragen stellen?

Desgewenst geef ik je mn mailadres.

Bij voorbaat dank.

Groet,

Jelle