LYM en pschyische klachten

• hans fauna onderzoeker

hallo

Ik ben nu voor de 3e keer de klos. Ik had vermoeidheid klachten die niet in verhouding stonden met de verrichte activiteit.

Ik heb bloed laten prikken en daar is vast gesteld dat er Lym aanwezig is.

Ík heb nu 2 tabletten anti biotica voor de duur van 30 dagen en merk een achteruitgang van de klachten.

naast de lichamelijke klachten merk ik de laatste dagen ook een sterke afname van de psychische klachten die al vanaf de herfs is ontstaan.

Ik merkte bij de vorige kuur ook een afname van de psychische klachten.

Ik gebruik al sinds 1996 anti deprisiva en een anti psychotica in lagere dosis dan iemand die echt psychotisch is . Meer tegen woede aanvallen.

Ik vraag mij sterk af of de psychische klachten niet door de lym in het lihaam komt.

De vorge 2 keer waren de psychische klachten vlak voor de kuur tegen lym ook erger dan normaal en na de kuren ging het weer redelijk tot goed .

Ik ga dit onderwerp met de behandelende arts/psychiater bespreken

Ik heb er wel eens iets over gehoord dat lym mensen psychisch knettergek kan maken. Dan heeft deze psychische klachten met lym te maken en niet met andere zaken.

Als na deze kuur weer lym optreed moet ik 5 dagen van MA T/M VR in het ziekenhuis aan het infuus van flesjes om de bacterie te verslaan.

Ik hoop dat er over enkele jaren een inenting komt tegen lym en dan is de ziekte lym uitgeroeid.

Met vriendelijke groet,

• jacob

Hallo Hans,

Ik kom dit ‘toevallig’ tegen, maar zie dat het al een aantal maanden oud is. Heb je nog behoefte aan mijn mening hierover? Ik heb ook sterk mentaal gerageerd op de lyme, en ook op het weer kwijt raken ervan. Mail dan maar even naar jacob1416@live.nl

Groetjes Jacob